tak mungkin boleh dibeli...pengalaman ini.


.

ho3.. hari kejadian ini sangat BEST. Asikin Bakar sebagai setiausaha pogram...merangkap pengarah dan segala galanya...kecuali bendahari..he3. as u all know Asikin Bakar memang mantap..and owez mantooppp all the time.


masa ni pulak..aku handle explorace.. di pendekan crita nya.. adalah satu chek point nih.. aku suruh budak2 nih cuci tandas... punyalah kreatif budak2 nih...diorang g letak tanah..sampah and bijik cili kat semua toilet.. hadoiihh.

kemuncaknya. . . dan dannn la plak time tu kat dewan sekolah ada majlis pesaraan pengetua2 hilir perak. ha2...tandas v.i.p pun budak2 ni jahanamkan. apa lagiiiii..angin la pengetua sekolah. kalau aku pun aku hanginn. dan.. tak pasal2 la aku dan sikin menjadi cleaner ...hu3.

best kan. macam2 arghhh budak2 ni. pengajaranya...ermm apa eh? besedialah.. sungguh kita tak boleh nak jangka apa yang akan terjadi.

Reactions: 

Your Reply